Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

miercuri, 28 martie 2012

Tort de ciocolata si menta

Un tort facut pentru casa,sa ne mai indulcim si noi,de fapt a fost un tort facut din restul de crema de la tortul Palarie mov,doar ca acolo a mai fost inca un strat de mousse de ciocolata cu lapte.
Daca va intereseaza am sa postez si retele mousse-urilor

Mousse de ciocolata cu lapte
200gr ciocolata
200 ml smantana pt frisca

 Se pune intr-o craticioara antiaderenta pe foc mic,50 ml smantana si ciocolata tupta bucati mici.
Se incalzeste smantana atat cat sa poata fi topita ciocolata in ea,sau se aduce in pinctul de fierbere sa se stinge focul.Se lasa la racit in timp ce se bate frisca .Dupa racirea sosului de ciocolata se adauga frisca in doua transe si se omogenizeaza cu miscari blande de jos in sus.Se poate turna in cupe sau in interiorul tortului. si se da la rece pentru a se intari,dupa care se poate adauga urmatorul blat sau chiar direct urmatorul strat de mousse.


Mousse de menta:

150ml lapte condensat
200 ml smantana pt frisca
1/2 plic gelatina hidratata in 2 linguri de apa
1-2 lingurite de esenta de menta

Se amesteca laptele condensat cu esenta de menta ,se dizolva gelatina  si se amesteca bine,apoi se amesteca si  cu frisca batuta.
In cazul in care nu exista lapte condensat se poate face si cu ciocolata alba,tot 200 gr si in cazul acesta se face mousse-ul la fel ca cel de sus,doar ca dupa racire se adauga esenta de menta si apoi frisca.

Pentru glazura de acoperire am folosit Glazura oglinda   AICI ,care apartine Adrianei,si pe care o pup si ii multumesc cu aceasta ocazie ca ne impartaseste din ceea ce stie.

4 comentarii:

  1. O combinatie care-mi place foarte mult.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este Dia,o combinatie care place tuturor.Te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. si tu ai un blog dulce si apetisant. m-am inscris in comunitatea ta si-ti multumesc de vizita pe la mine! te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pt vizita Adnia,si mai am multe de facut pentru blogul meu.Te pup si am sa te mai vizitez

    RăspundețiȘtergere