Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

luni, 12 martie 2012

Tort Diplomat

Vin cu primul meu tort Diplomat,imbracat in frisca din smantana si cu bucati de piersica in el.
Pun si poze cu el,fara floricele si cu floricele si o feliuta sa o savurati cu placere















Mie una imi place la nebunie aceasta crema de diplomat ,insa sotului si restul familiei ,au cam strambat din nas,fiind foarte dezamagiti ca nu are macar 1 gr de ciocolata.Citez din spusele lor:"da,da e bun,dar nu are ciocolata deloc,stii noua ne plade DOAR crema de ciocolata",dar spre surprinderea mea nu a mai ramas decat o felie din intreg tortul ,care a fost destul pentru circa 30 de persoane,a cantarit 3,8kg,iar noi nu am fost decat 10 persoane.Deci concluzia o trage-ti voi.       Reteta de tort diplomat






6 comentarii:

  1. Foarte bine finisat, iar sectiunea... apetisanta. Felicitari! Deja i-ati intrecut pe multi la tehnica...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Silvia.Esti tu o scumpa,dar mai am multe de invatat,ce-i drept cand esti pasionat,iti intra repede in cap.Si am si de la cine invata,multumesc tuturor,atat de pe Culinat,cat si de pe Arta Culinara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Am intrat si eu sa-ti vizitez blogul! Mult succes in continuare. Retetele nu le pui?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Dia,ms pentru vizita,pai am sa pun si retete da nu stiu cum sa fac sectiunea cu retete separat de arhiva si etichete.

    RăspundețiȘtergere
  5. WOW, arata grozav, da reteta eu vreau si eu.Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Mira ,gata am postat reteta.Sper sa va placa.

    RăspundețiȘtergere