Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

joi, 15 martie 2012

Tort palarie mov

Am facut pentru o doamna asistenta un tort in forma de palarie si a vrut de culoare mov,am mai atasat la palarie si o panglica ca asa este frumos si bineanteles un buchetel de trandafirasi.
Gustul a fost unul demential,dupa care se da in vant mai toata lumea,ciocolata si menta.
Desi initial nu am crezut ca v-oi reusi sa fac acest tort care s-a vrut a avea o greutate de doar 1,5kg,am tot cautat in ce sa fac si am reusit blat amandina facuta intr-o caserola cu diametrul de doar 18 cm si inca un blat cu diamertul de 16cm,am reusit si aceasta performanta de a calcula cu exactitate cat blat trebuie,cata crema ,siropul,crema de unt si in final fondantul si decoratiunile.Am lucrat cu cantarul mai ceva ca la bijuterie :)) sper sa va placa,desi eu nu prea sunt incantata,de prestanta pastei care a fost super moale si nu stiu de ce,abia am reusit sa o asez pe tort,de scos aerul nici nu a mai fost cazul ca nu am mai avut cum :(












5 comentarii:

  1. Foarte frumos, dar si gustos....daca este cu ciocolata si menta!!!!! O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place,si ciocolata cui nu-i place?

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place!!! Si cred ca am sa-ti fur ideea ( nu te superi...daaa) pentru tortul mamei soacre. Eu am sa incerc sa fac niste maci, sunt florile ei preferate!! Si poate imi mai pun o bulina alba...cine stie!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna corina,sigur ca nu ma supar,ca si eu mai "fur"de la alte fete.Ca doar de asta se pun pozele pe internet,nu?Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos Luci, idee minunata. Felicitari

    RăspundețiȘtergere