Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

marți, 3 aprilie 2012

Tort Alba ca zapada

Incercam sa organizez trupa la pozat
Alba ca zapada cu rusinosul au privilegiul de a sta pe tort
Piticul meu uimit de ce a vazut pe masa
  
un prim plan cu piticotii
  
Scuzati decorul,dar statea bine sprijinit
Si un prim -plan cu domnisoara Alba ca zapada


Tort pentru fiica prietenei mele ,care de 1 aprilie a implinit 2 ani.Asa ca m-am apucat de facut pitici si cred ca au aratat ca pitici,desi a fost pentru prima data cand am realizat o serie atat de mare ,de figurine.
Tortul a fost diplomat cu bucati de piersica si a cantarit 3 kg fara decor
A fost un deliciu pentru adulti ,copii fiind cam de aceeasi varsta totii , nu prea au stiut ei ce se intampla acolo,insa parintii si-au facut de cap cu decorul tortului meu,din cate mi-sa spus, ca noi am fost cu rosu in gat si si febra de 39.6 si din pacate am ratat petrecerea :((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu