Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

miercuri, 7 martie 2012

Tort martisor




 Iaca si ultimul tort prestat ,cadou de martisor soacrei si bunicii mele.
Acest tort este o combinatie de ciocolata amaruie ,cu crema de lapte condensat aromata cu menta,o nebunie pentru papilele gustative,iar pentru soacra si sotul meu nu e bun tortul daca nu e cu ciocolata,asa ca ma supun dorintelor si gata tortul,ca decor cam lasa de dorit modelul acesta de pe laturile tortului,dar am sa mai exersez si poate data viitoare va fi mai bine
A cantarit 2,6kg si nu a mai ramas sa fac si poze,poate data viitoare o sectiune

11 comentarii:

  1. Multumesc ca ti-a placut,mie nu prea,dar a fost facut la super viteza si in ceas de noapte,pe la 2 asa.si nu prea stiu eu cum sa fac modelul cu romburi prea bine.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea Luci, spune-mi, te rog, cum ai facut modelul cu romburi de pe laterale?
    Caut de 1 an pe toate blogurile si nu gasesc nimic, nicio explicatie! Ma topesc dupa modelul acesta!
    Te rog mult!
    Simona

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Simoma,nici eu nu prea am reusit acest model,dar in principiu e bine.
    Eu am facut asa:cu o rigla de plastic am trasat dungi usoare,cam la 1,5cm distanta una fata de cealalta,pana la sfarsitul laturii,apoi invers,ca sa iasa romburi, cu ajutorul unei ustensile pe care o am de la wilton. am sa ii fac poza mai tarziu daca vrei,dar cred ca ar merge si cu o scobitoare rorunjita sau cu un cutit fara tais,sau pur si simplu impingand rigla cu una din muchii in pasta,dupa care am facut mici gaurele care trebuiau acoperite cu perlute.Dar nu am mai avut timp.Ideea este sa mu tai pasta in timp ce faci dungile.Sper ca ai intelessi ca am explicat bine.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Pfiii... pare simplu...
    Dar nu se rupe pasta? Nu se inteapa, nu se crapa cand apesi cu rigla? Si cum sta asa bombat rombul?
    Hai ca m-am incalcit in romburi!

    Nu te supara pe mine!

    Ai putea, oare, sa faci niste poze cu procesul creatiei magicelor si "misterioaselor" romburi?

    Ustensile wilton nu am, caut pe la baiatul meu o rigla, o linie, ceva...
    Pana atunci, stau cuminte in banca, cu manutele la spate si astept noua lectie: "Cum fabricam romburi".

    Te pup cu drag!
    Simona

    RăspundețiȘtergere
  5. uitasem... dar, fluturasul cum l-ai prins de romb? L-ai lipit cu ceva?

    Vezi.... nu stiu nimic....!
    Ma duc sa plang in banca mea....

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Simona,nu e complicat,de facut romburi,nu se rupe pasta cand apesi,ca e destul de elastica si doar nu apesi foarte tare,ci doar cat sa imprimi.Si stau asa bomnate de la crema ce se afla pe dedesubt.Fluturasul l-am lipit cu royal icing.Am sa fac si poze ,dar nu stiu cand anume,dar te tin minte.te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Sarut-mana din suflet!
    Simona

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu ai pentru ce Simona,si daca te mai intereseaza ceva,intreaba doar si unde stiu iti raspund.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi place modelul de pe margine. Eu zic ca ti-a iesit ff bine.
    Buna ideea cu rigla.Doresc sa fac si eu acest model dar cautam sa am un decupator romb.....
    Chiar daca e facut la 2 noaptea, torul ti-a iesit foarte bine!!
    La mai multe!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Se mai poate face acest model si cu gratarul acela de la trafalet-ul de zugravit,sunt diferite dimensiuni ale romburilor,mai mari sau mai mici,dar eu un nu stiu cum sa imprim cu el,cand pun pe o parte se sterge pe cealalta parte cand sustin contra cu mana in timp ce imprim.Poate reusim sa aflam secretul imprimarii.Pupici

    RăspundețiȘtergere