Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

vineri, 13 iulie 2012

Tort Hello Kitty


La multi ani Daniela
Primul meu tort cu Hello Kitty,pe care l-am facut pentru ,a fost pentru nana fiului meu, care a implinit 11 ani.Am fost limitata cu florile,deoarece nu a vrut prea multe floricele ,asa ca am facut doar cateva.
Tortul a fost de 4,6 kg,facut din :blat de cacao, insiropat cu sirop de piersici si crema diplomat cu fructe.




Participand si noi la petrecere am putut vedea reactia copiilor,si in special a sarbatoritei, care nu a fost lasata sa vada tortul ,pana in momentul prezentarii, si a fost incantata de ceea ce a vazut.
Dar am vazut si dezamagirea copiilor, dand cu degetul pe tort si nu se lua nimic,asa ca nu au putut murdari  (cu frisca) sarbatorita,cum e obiceiul pe aici,dar inventivi din fire ,au murdarit-o cu crema si tot nu a scapat.

2 comentarii:

  1. Frumos lucrat. Nuantele de verde si rosu sunt superbe!!!Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ms mult Corina,de fapt acela nu era un rosu ,ci un roz trandafiriu,nu reusesc sa fac rosu ,oricat de mult m-as stradui.pupici

    RăspundețiȘtergere