Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

luni, 30 iulie 2012

Tort Hello Kitty 2

Pentru duminica am avut de facut inca un tort cu iubita pisicuta Hello Kitty, pentru o domnisorica care a implinit 13 ani ,Georgiana , o vecina a soacrei mele,care sta la tara, a fost o placere sa refac pisicuta asta adorata de toate fetitele.
Blatul l-am facut de ciocolata insiropat cu cafea cu lapte,iar cremele au fost de ciocolata si lapte condensat cu  menta.A cantarit 3,200gr,si a incantat foarte mult sarbatorita .Tema a fost aleasa de pe internet de Georgiana,doar ca a vrut pasta de fundal cu mov ,si pe langa fluturasi am mai adaugat si cateva floricele.
Sa va spun ca defiecare data cand am de facut cate un tort,copilul meu se imbolnaveste,acum ii ies maselutele si imi face febra,este mofturos si plange din orice.Cum va puteti imagina a trebuit sa stau toata noaptea pentru a termina tortul ,care la ora 8 dimineata trebuia sa vina fata sa il i-a .Asa ca am terminat de facut tortul la ora 5 dimineata ,asa ca sa nu ma criticati daca nu va plac pozele,nici mie nu imi plac,dar altele nu am.



o fundita roz

Hello Kitty






4 comentarii:

  1. ce frumos a iesit tortuletul! la multi ani Giorgianei!

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos tort,felicitari.
    scrisul si cifrele din ce sunt facute ?

    Luminita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Luminita,scrisul este din royal lasat la uscat si apoi aplicat pe tort,si cifrele sunt la fel.

      Ștergere