Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

luni, 23 iulie 2012

tort garfield

 La multi ani Puisor mic,sa fii sanatos si sa cresti mare ,mare.te iubim

Pe 20 iluie a fost ziua piticului meu.A implinit 2 anisori, motiv de facut tort, ca vorba ai ,o data implineste copilul 2 ani.
Am ales o tema care pe el il binedispune mereu:  Garfield si Odie,Asa ca m-am apucat de treaba pentru ca eram in pana de timp ca s-a mai ivit inca un tort pentru nasa mea.
Am facut blatul ciocolatos (cules de pe net) pe care am vrut sa il incerc,si a iesit bine,am sa va dau reteta mai tarziu.
Crema de ciocolata si de caise,iar blatul l-am insiropat cu lapte dulce vanilat.
Garfild si Odie


nu am reusit sa fac poza la sectiune ,insa am o poza cu tortul inainte de a fi imbracat in crema de unt


5,200 gr
Am vrut un tort mare pentru ca am multe persoane pofticioase prin bloc si a trebuit sa impart la toata lumea,sper ca a si placut. 
o familie implinita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu