Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

sâmbătă, 14 iulie 2012

Pancake Fissler

Sunt fericita posesoare a unei tigai de facut clatite de la FISSLER .
oauuu... este nemaipomenita,sunt super incantata de ea,chiar poti face clatite la orice ora in ea ca nu iti faci nervi chiar deloc,nu se lipeste nimic in ea .Am facut omleta si chiar oua ochiuri pentru copilasul meu de 2 ani.Sunt foarte incantata,mai ales ca am primit-o gratis .multumesc Fissler pentru cadou.
Acum sa va arat clatitele pe care le-am facut asa la repezeala ,ca ma grabeam sa fac proba la tigaie.
 Acum sa va arat pozele la pancakes umplute cu gem de caise si crema de mascarpone am facut in forma de tort.

 

Reteta:
250 gr faina
250 ml lapte
2 oua
4 linguri zahar
1 plic praf copt
1 plic zahar vanilat
sare un praf
Amestecam ingredientele cu un tel si apoi din complzitia obtinuta turnam in tigaia Fissler, incinsa ,clatite pe care le uniformizam cu o spatula.Le coacem pe ambele parti.Le punem unele peste altele ,dupa ce le ungem cu ce fel de crema vrem sau gem si le dem la rece cateva ore pentru a se inmuia clatitele.apoi se servesc ornate cu frisca(care mie imi lipseste ).

Am sa va mai arat si alte retete facute cu aceasta tigaie Fissler.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu