Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

marți, 21 februarie 2012

Tort de Craciun

                                Aceste torturi au fost cu mare tam-tam,si primele cu bani,pentru colegele sotului care au degustat tortul cadou,acum au vrut aceeasi crema la toate.Am reusit sa fac torturile,sa le imbrac cu unt si sa pun pdz pe ele,apoi am plecat cu fiul meu ,de un an si 4 luni la spitalul de urgente cu varsaturi,nici nu ma gandeam ca am sa termin aceste torturi si ma gandeam sa le dau asa neterminate ,chiar si fara bani,ca eram tare necajiti,sa stai in seara de ajun la spital cu ,copilul,nici bradul nu il impodobisem,dar D-zeu ne-a ajutat si am dus la bun sfarsit aceste torturi care le-am dus la fete foarte tarziu in noapte.Ii multumim lui D-zeu ca a iesit totul cum trebuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu