Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

luni, 13 februarie 2012

Primul meu tort

Buna ziua ,tuturor.As vrea sa va spun cum m-am apucat eu sa fac si sa ornez torturi :in urma cu aproape 2 ani ,cand se apropia cu pasi repezi ziua mea,m-am dus la o cofetarie din oras,la care stiam eu ca sunt torturi foarte bune,am ajuns acolo si cand sa dau comanda de tort,am constatat ca nu am banii necesar de multi ,pentru a cumpara tortul,asa ca m-am intors acasa ,dezamagita.Am intrat si eu pe internet cautand informatii de cum se face un tort bun,si am descoperit forumul Arta culinara,de unde m-am inspirat foarte mult,si cu ajutorul fetelor de pe acest forum, am realizat acest tort,de care am fost foarte mandra,la momentul acela.sper ca va place si nu ma veti critica prea aspru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu