Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

luni, 27 februarie 2012

TORT 40 de ani de la casatorie


Am avut de facut un tort pentru duminica,pentru a serba  aniversarea  unui cuplu ce se iubesc si se respecta de 40 de ani.


  
Am facut poza si din spate pentru a se vedea si bancuta
Iubirea pluteste in aer
Detalii privite de sus
Tortul este cu blat de pandispan simplu insiropat si mousse de ciocolata amaruie si alba cu aroma de menta.
Din pacate nu am prea multe detalii referitoare la cum au primit sarbatoritii tortul,pentru ca fiica lor,cea care a comandat si tortul,nu a mai binevoit sa ma sune sa imi spuna cum a fost tortul,si nu stiu de ce :(  ,insa personalul de la restaurant ,care sunt colegii sotului meu ,au spus ca au fost super incantati de gustul si aspectul tortului  si sarbatoritii s-au amuzat pe seama figurinelor.
Sunt putin dezamagita de clientii care sunt multumiti,dar care nu suna sa auzi din gura lor cuvinte de lauda sau chiar critici,dar asta este.

9 comentarii:

  1. imi place foarte mult cum lucrezi

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb. Caracterele sunt pur si simplu adorabile. M-a "omorit" batrinelul cu pantalonii calcati la dunga. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc,da am vrut sa fie un batranel ingrijit si elegant,esti singurul care a observat asta.pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos tortul! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. buna lucikutza...sunt adorabili bunicii pe banca ,foarte frumosi realizati .
    Foarte frumoase sunt toate torturile tale ,felicitari si la cat mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Lissa ,este o onoare sa te primesc "in casa mea".
    Ma simt foarte mandra ca iti plac capodoperele mele.Te pup

    RăspundețiȘtergere