Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

miercuri, 4 aprilie 2012

Tort pentru tata


S-a vrut acest tort cu foarte multa ciocolata si deasemeni foarte serios,(ca doar implineste omul 55 de ani ,nu cumva sa apar cu ceva "tate" sau alte chestii sexy),asa ca m-am conformat si am facut un tort foarte la locul lui si serios nevoie mare.

  


Am facut blat simplu de pandispan insiropat cu sirop de visine,crema de lamaie un strat foarte finut,asa incat sa nu se bage de seama(ca ai mei nu mananca alta crema),dar nu au simtit decat o aroma noua a mousse-ului de ciocolata amaruie."Parca e alta ciocolata si are o aroma gustoasa dar nu imi dau seama ce,ai folosit ciocolata cu crema?"
Deci in concluzie se poate baga si o alta crema pe langa cea de ciocolata ,chiar daca ei nu accepta asa ceva,mananca tot,de nu mai ramane o firmiturica.
Am incercat pentru prima data si Buttercream,in care am adaugat multa cacao pentru a da gustul intens de ciocolata tortului,mi-a iesit foarte bine si neasteptat de gustoasa,s-a prezentat bine la acoperit tortul si am nivelat perfect,impecabil pot spune.Se lucreaza mult maibine decat cu PDZ si este si mai gustoasa.("ca pasta asta de zahar e prea dulce" ,ca parca ar fi facuta cu sare si nu cu zahar. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu