Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

sâmbătă, 14 aprilie 2012

Tort cu frisca

Am facut pentru Paste 2 torturi.Desi nu au nimic special ,aici ma refer la ornamentele specifice Pastelui,in criza de timp si din cauza piticului meu care ma secatuieste si de ultima picatura de energie.


 Am incercat un blat nou si spre  rusinea mea iar nu am facut poze.Ca facand totul pe fuga ,in timp ce doarme baiatul meu, uit.

Ingrediente:eu am facut in 2 tavi de 20 cm fiecare
2 oua
300 gr zahar tos
250 gr faina+1 lingurita bicarbonat de sodiu
150 gr unt moale
240 ml lapte
2 linguri cacao
sare,vanilie
1 lingurita otet sau zeama de lamaie



Se amesteca faina cu cacaoa si cu bicarbonatul.
Untul moale se mixeaza cu zaharul pana se incorporeaza si se topeste,se adauga ouale   pe rand amestecandu-se bine dupa fiecare.Se adauga vanilia si zeama de lamaie.Se adauga mixul de faina si jumatate din cantitatea de lapte si se omogenizeaza bine dupa care se toarna si cealalta portie de lapte,se omogenizeaza compozitia si se toarna in tava tapetata .Se coace cam 25-30 minute la 180 de grade.

 Cremele au fost ciocolata si menta si lamaie.visine din visinata pentru ornat.
Am uitat sa spun despre crema cu care am ornat,nu este frisca ci smantana de consum cu 20% grasime,pe care am batut-o cu zahar pudra vanilat ,doar cat sa o inmoi si am pus jumatate de pliculet de gelatina hidratata si dizolvata.Sotului meu nu ii place frisca si asa fac eu aceasta crema care cred ca este tot frisca,dar el zice ca nu este :)) ma bucur ca ii place.



2 comentarii:

  1. Sarbatori luminate!Hristos a inviat!

    Sunt frumoase torturile.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat a Inviat.sarbatori fericite si voua,alaturi de cei dragi.
    Ma bucur ca ti-au placut torturile mele.te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere