Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

duminică, 9 septembrie 2012

Tort MICUL PESCAR

 Acest tort l-am facut pentru sotul meu care a 36 de  ani,si cum era firesc am facut si un tort,si cum e vorba aia:"cizmarul fara flecuri la pantofi,si croitorul cu pantalonii rupti" asa si cofetarul fara un tort frumos.
Sotului meu nu ii place pdz si a vrut tortul acoperit cu ciocolata si m-am pus pe facut ganaj,si ce crede-ti nu mi sa batut ganajul sub nici o forma s-a taiat ca maioneza,nu am mai patit asa ceva in viata mea,asa ca am fost nevoita sa il imbrac in frisca ca imi venisera invitatii ,pe care eu ii asteptam pe la ora 19,ei au venit la 12,eh,va dati seama ce viteza am bagat si servit la masa si ornat tort ,vai mama ei ornare.
micul pescar




Blat de cacao insiropat cu ness ,crema de ciocolata, imbracat in frisca
va servesc si pe voi cu o feliuta sa va indulcesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu