Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

marți, 10 iulie 2012

Concurs

Intrand pe  Adnia's blog ,am dat cu ochii de acest banner,si mi-am spus ca trebuie sa particip si eu la acest minunat concurs.
Sotul meu este un devorator de clatite(si eu la fel ,dar nu spune-ti la nimeni) si neavand o tigaie speciala de clatite ,de buna calitate ,evit sa fac clatite de teama ca se lipesc si imi fac o mie de nervi,asa ca doresc sa primesc aceasta tigaie,sa o incerc de fiecare data cand poftim la clatite.

In cadrul campaniei "Sunt prea sarac sa cumpar lucruri de proasta calitate!" siteul  www.GatesteSanatos.ro va invita sa testati calitatea germana a tigailor marca Fissler.
 
                                                   Durata campaniei:  9 - 19 iulie 201


 Primii 70 de bloggeri care se inscriu la acest "drive test" al tigailor pentru clatite, primesc GRATUITcate o tigaie pentru clatite marca Fissler.
 Conditii de participare:
1. Sa aveti un blog culinar cu o vechime de minim 6 luni.
2. Sa postati un banner GatesteSanatos pe blogul dumneavoastra.
3. Trimiteti un email la contact@gatestesanatos.ro cu urmatoarele date:

- titlul si adresa blogului
- vechimea blogului
- numele si prenumele dumneavoastra
- adresa completa
- numar de telefon

- linkul paginii pe care ati postat bannerul gateste sanatos

4. Scrieti pe blogul dumneavoastra cateva cuvinte despre acest test cu link catre www.GatesteSanatos.ro.

5. Dupa primirea tigaii in termen de 7 zile postati pe blogul dumneavoastra o reteta de clatite facute cu tigaia Fissler si impresiile despre calitatea ei.



2 comentarii:

  1. ce ma bucur ca ai trecut pe la mine si asa ai castigat si tu tigaia! abea am primit-o si eu, iar zilele viiotare voi posta o reteta preparata cu ajutorul ei! s-o stapanesti sanatoasa1 pupici1

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Adnia tie si blogului tau,ca datorita tie am si eu tigaia asta care intradevar este foarte, foarte buna.pupici si tie

    RăspundețiȘtergere