Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

vineri, 8 iunie 2012

Tort pentru mine(la multi ani ...mie)

scuzati folia alimentara de la fundita dar ,era un decorde proba




Acest tort a fost facut ca de obicei noaptea si la o viteza super sonica,desi ziua mea de nastere este pe 5 iunie care pica intr-o marti ,am serbat-o pe pe 3 iunie duminica,asa ca am avut mult de munca de facut rulade si checuri aperitiv friptura de pui si cartoi taranesti ,si multe altele,am intrat in  criza de timp,asa ca t5ortul a avut rezervat un timp foarte scurt,si a iesit ce se vede ,si zic eu ca mergea si mai bine.
Blatul a fost de nesquik ,insiropat cu lapte si nesquik,crema de ciocolata si de capsuni.a cantarit 3,9 kg.
si o sectiune, asa la rece

o feliuta din tortul meu, pentru toti vizitatorii blogului meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu