Va multumesc ca ma vizitati,si va doresc o sedere placuta pe acest blog.
Glitter Photos

sâmbătă, 12 mai 2012

Tort cascheta de chestor/politist

Pentru astazi am avut de facut un tort pentru un domn politist.am avut de ales intre un tort sani si unul cascheta,si mi-am spus  ca pe cel cu sani il facuse-m de cateva ori asa ca o mare povocare pentru mine ar fi cascheta,zis si facut,dar nici nu aveam habar cu ce sa incep si cu ce sa termin,asa ca am tot cautat tutoriale dar nimic,asa ca am gasit o poza cu o cascheta de politist autentica si m-am apucat de treaba,am copt 2 blaturi de dimensiuni diferita si la treaba.
Ce a iesit ,a iesit ,la inceput semana cu o sapca pe postas si am facut si stema si a inceput sa mai semene.
Crema afost diplomat cu fructe si a cantarit in total 2,800gr.

Deci sa vedem ce a iesit...





o poza din profil ,ca asa ii sta bine...tortului




Inca nu stiu ce fel a reactionat sarbatoritul,ca inca nu s-a incheiat petrecerea ,care a inceput cred la ore 13
dar sper sa ma sune ,sa imi spuna cum a fost.

4 comentarii:

  1. Lucia iti multumesc pentru tortul pe care l-ai facut pentru a sarbatori o schimbare de prefix ,a sotului meu,tortul a fost foarte gustos ,dar si apreciat de toti invitatii,iar pentru sarbatorit a fost o surpriza minunata,a ramas foarte surprins cand a vazut acest tort ,minunat.
    v-om mai apela la serviciile tale si pe viitor,multumim mult.cu drag Felicia

    RăspundețiȘtergere
  2. cum ati facut stema imi puteti spune?

    RăspundețiȘtergere